9.30-10: Registrering og kaffe/morgenbrød
10-10.15: Velkomst ved Institutleder Claus Holm
10.15-11: Hvad var de overordnede resultater af demonstrationsskoleforsøgene (2 oplæg)
11-11.15: Kaffe og frugt/kage
11.15-12.00: Hvad lærte vi om it- og fagdidaktik af demonstrationsskoleforsøgene (2 oplæg)
12.00-12.45: Hvad lærte vi om it- og fagdidaktik af demonstrationsskoleforsøgene (2 oplæg)
12.45-13.45: Frokost (buffet)
13.45-14.30: Hvad lærte vi om it- og projektdidaktik af demonstrationsskoleforsøgene (2 oplæg)
14.30-15.15: Hvad lærte vi om organisering og skoleledelse af demonstrationsskoleforsøgene
15.15-15.30: Kaffe og kage
15.30-15.45: Hvordan ser fremtidens it-fagdidaktiske projekter ud (hvis vi kunne bestemme)?
15.45-16.00: Diskussion